Pages

Wednesday, June 8, 2011

Maaf.

 post yg terbaru semalam tergantung....

=.='''



 tiba2 mood berubah. sedih. emosi. huuu

ada hikmah sebaliknya...

Ya Allah...aku redha...alhamdulillah...

 xdi smpai umah kul 9 pagi lebih2..alhamdulillah smpai gak :)

sepatotnye..awai lagi smpai...ntah....makan woh langsat jap =.='

pastu terus ke KB ngn ayah sebab aku kena jumpa doc gg...

skang pakai getah yg wana pink...pink lagi..

xtau...nape...doc tnyee nak wana pe...terus jawab wana pink =.='

hmm..lepas tuh pegi kedai bunga kak som...nak ambik bunga orkid byk3...wat jual nnti..

skali agi...rase sedih sgt2,,,tgk ayah..gigih.. memilih pokok orkid yg elok..

jiwa kacau time neh...nangis je terus lam keta tgk ayah..

maafkan aby ayah sebab aby xpndai bab2 bunga neh..rase bersalah sgt..

rase cam sedih giler...ayah gigih cari rezeki...sejak dulu lagi..

aku sumbangkn ape?




=.='''


Maaf Ayah...


papepom


"Bersangka baiklah kepada Allah"

Ya Allah mudahkanlah urusan kami..

pastu...balik umah..

lega sgt...dpt balik umah..

but not same as usual..

this will be the hardest part ...that i will face...

with new person...

with new environment..

k..lupakan...

part yg paling happy!

trun jer dari kete....dah ramai dah kucim2 baru...smbut kpulangn aku plak tuh..

2 new kucing ntah dtg dari mane...haha..comel!

pastu ibu kucem dah beranak 4 ekor anak kucem..wah wah..sakan napak ;p

pastu...yg paling best! rabbits! haha..

sblum nek umah .aku singgah jap kat kndang rabbits...cecece..kndang!

yer..lame dah aku xbalik.. 3bulan kot... dah btmbah2 plak rabbits..

"ala kesiannya...dah kehabisan air plak..."

aku terus isikan air utk rabbits :)

so much fun to be done at home...

till then,,,see yaa... Ja nee

p/s ; 1st time aku mention braces aku kat cneh :'D

p/s : bru aku tau 2 markah itu amat penting sgt2!!!!!

p/s : to all maah fwens...thniah semua...selamat bercuti,,,doakan kami smua juga :')..hopefully we all still together! We need your support fwens!




:'D

i will be okay.


Alhamdulillah.

2 comments:

~cik fitriah~ said...

nini..

insyaAllah, we'll always support u dear..

be strong n think positive k!

pray to Him and ask for His help..

'... "when (will come) the Help of Allah?" Yes!certainly, the Help of Allah is near'

(2:214)

hanimyusra said...

be strong nini!
we will always support you!