Monday, May 30, 2011

Tawakal.




Salam readers,

Syukur Alhamdulillah.

Skang pro examination kami dah selesai.

Banyak benda yang berlaku..dalam 2 minggu neh.

Banyak perkara aku nak citer kat korang.

Tp biarlah semua terbuku dulu dlm sanubari aku.

Alhamdulillah sgt.. paper last.. oral biology..dpt aku jawab dengan baik.

tak seperti paper paper yang len.

Maybe ade hikmah sebalik semua neh.

aku takot.


memandangkan aku xdpt jawab fisiologi punya paper.

LULUS atau GAGAL.

Aku tawakal kepadaNYA.

aku dah buat yg terbek..

tp aku rase yg terbek aku tuh xlah sehebat kawan2 yg len.

Hanya doa sahaja.


Ya Allah bagilah aku peluang.

Peluang untuk LULUS.

"Bersangka baiklah kepadaNya"



p/s: ceh bajet paper len tuh lulus la..HAHA




sy sgt tension.

sebab dental model saya ilang!

slps EXAM OSPE. Dental model atas meja dah tiada.waaaaa

dan sy buat muka masam kat semua org.

maaf ye kawan2.

hari neh bercmpur baur.

happy.tension.emo.sedih.

5 comments:

sIti mAisAra said...

noe, just tawakal after semue usahe kite kan.. hope we all pass our exam. insyaAllah.

p/s: laen kali jgn wat muke masam2. :p

Miss Invisible :D said...

amin..InsyaAllah. semua nek second year bulan 9 neh!

p/s : :) okay!

~cik fitriah~ said...

insyaALLAH.. moga sama2 berjaya ke tahun 2.. aamin...

Miss Invisible :D said...

amin~

sIti mAisAra said...

:) gonna miss all of u during holiday..