Pages

Friday, May 6, 2011

Aku pom nk post!


asyik ckin je galak memposting neh...

berjangkit la plak...

memandangkn target arineh aku xnak sentuh buku lagi!!!..

nak post gak!

cettt...

xtau...

brain penat lagi nak stadi T.T

mana mood stadi

mana mood stadi

mana mood stadi ??


heh..


post kalih neh aku nak ckp sal

adik aku!


Adik...tahniah sebab buleh UPM!!!

~1 jam yg lalu~

aku call adik aku neh....nk tnye sal result UPU

agak cuak laa... nape die xckp papa pom dari pagi xdi......

die neh memang xsuka calling2~~~

tp agak agak ah....bg laa meseh ka apa...huuu

then...terus call die...tnye.."hah..dapat x UPM weh??""

DAPAT!!! hee..alhamdulillah..sekali lagi hajat die tercapai..

Syukur pada Allah adah....:)

Kenapa UPM?

Kenapa eh?



heheehe...adik aku apply utk kos asasi Pertanian kat UPM neh..

kenapa pertanian? heh dah memang kos asasi tuh jer yg ada..

yeah The ONLY ONE kat UPM..hah.

okay..sebenarnya,..die apply kos tuh main pointnye...sebab

lepas abis asasi tuh..kalo buleh nak dapat result cemerlang~ nak tuka degree ambik


VETERINA!!!


heh...

~UPM jer ade VETERINA~



hee,,,memang sejak kecil lagi cita2nya nak jadi DOKTOR HAIWAN :)


InsyAllah..moga Allah permudahkan~


p/s~~

hah..adah..nak msuk uni neh kena berdikari lebih cket yepp!

dah xde dah nk kena bsuh bju ngn mesin basuh dah...heh!

Kemas bilik selalu tau ;p..pasneh kena duk ngn roomates bru dah!

:) kekekeke....

yg petim..nti duk UPM...

jgn lupa IMAN kita..

Jaga Hati...

Jaga Agama...

Jaga Maruah

Baca Al~Quran sokmo!



Allhamdulillah Ya Allah

May Allah bless us... <3 ms



p/s sekali lagi...mcm keling jer post kali neh....harap korang faham post aku ne!

Im having Erytrophobia.. T.T



dan tgh minum vitagenSSS :P *Tamak*

No comments: