Pages

Saturday, February 26, 2011

Going Home;)





waa...
lama glek xbalik.
:)
:)
:)
:)
:)
:)
>.
oh yeah!

but.

my voice.

my throat.

oh God.

batuk.batuk.batuk.

hah.

degil.

degil.

xnak makan ubat.

igt system immune ko kuat sgt???????

ngokngek.

pagi pagi dah ilang voice.

cam org bisu ja.xleh nak ckp.

terseksa au.

nk cakap cm selalu.

high pitched punya voice.

xboleh.

vocal cord aku neh.

degil.

sobs.

p/s; still xnak makan ubat. :')
xmoh.xmoh.!

cepatlah baik!

sy nak menjerit! cm salu!.

hah.

..smpai ati korang..

" suara ko better dari dulu"

"no high pitch voice in da house"

"ye.ye"

" suara ko sexy.okay pa"

"hah.sunyi sepi ja bilik air"

"xpa.suara ko nk rest.jgn asyik tepekik aja"

" hah? apa? "

"ulang balik"

cet.kuang asam jawa.


korang patot ckp cmni hah!

"rindu suara lantang ko"



:((


currently sorang2 tgk armor hero :PP

kawan2 aku semua g tournament lawnball seremban sane.

cet.mentang2 la aku xsehat.

koran tinggal aku ya!

nak gi jugak.sobs
--------------------------------------------------------------
second week trainin

tuh bola aku tuh yg merah dekat ngn jack :)
'belagak' muahahaha


penat.rehat3.muka gelap brtambah gelap :P


No comments: