Pages

Friday, December 3, 2010

Apa itu OBE?


huuhu..aku igt OBA?..ahaha

O..one
B..best
A..answer..


hahaha
xdi ada taklimat psl OBE..
dr hamid ckp...

its stand for...

O...outcome
B..based
E...education

okey...pasal benda neh...aku xtau nk explain..
rabu next week....MQA nk dtg interview bdak2 dental.
.

okey...
Apaplak MQA??

M...malaysian
Q..qualified...
A...Academic...

hmmm im not sure...
xpi xsilap akula..haha~ :P

so...kitorg kena tau laa...apa yg akan ditnya nti...wua..
=.=' totally xtau apebenda neh....keeke

k...pastu...pasal mentor mentee plak..
kitorg semua dak2 dental....dari first batch smpai batch aku...
dipisah2kann!! aha.....
dan group aku....plak....bsama cik qijo,,..
qijo! naper aku selalu ngn koo..xD best2nye bestnye..HAHAHAHA :))

yg paling BEST!!
mentornya....ialah
Dato' Dr. Wan Mohamad Nasir bin Wan Othman,
Dekan Fakulti Pergigian : )

ngeh2....=.='

dah la...aku nk stadi...
nti teruklaa aku nti...=.='
k...caucincau...

jap....nk ckp sal comic fiesta jap

xdpt pegi~ coz...haritu kitorg rancang nk pi sunway~~huuu
soryy



No comments: