Pages

Saturday, May 16, 2009

Award from ashia



1*5 fun facts about Asiah[nama pemberi]

* Asiah Rosedi
* Ash Of Wrath
* Ashiaa
* Mek siahh weh HAHAHA
* asiahLAH

2*10 fun facts about me

* I am a maniac.
* I came from an outer space
* I am in fantasy not reality
* I am weirdo
* I am naughty
* I will study TST!!
* I love u honey :D
* skrang ngah besu nak post award neh!
* My blog isn't it really cute? tell me nee
* chowww


3*10 lucky persons goes to..

star Aimi Fauzi~ see yaa! usim!
star ZAty~when you mahu on9 nee?
starAlia Mazlan~went matrik
starLynLurve~ cOurse samalah kiter
starWaa~ ambik ugop des :D
starAthirah~ We will meet there! Hak2
starHaniff~ kemana kOo menghilang? wkwkwk!
star Bro Farouq xP
star All maah followers
starAsiah ambik balik gop :D


p/s:
Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda. dan buat 123 tuh.
ngam laa award nih ngn blog akuh! wkwkw!

4 comments:

Nurul Athirah said...

thanks deh 4 da award
really appreciate it
x sangka..ingat gak kawe kat demo
huhuu

MissInvisible said...

hehe~
welcome

آسيا said...

owright!
asiahLAH!!!
;)

MissInvisible said...

xD
HAHAHA